ronaldj83.reismee.nl

Lets start the dream

Waar te beginnen??

De Afgelopen weken waren zeer hectisch. Onder andere de crematie van een tante, stoppen met werken, afscheid van je leuke collega’s, laatste drankjes met vrienden, dingen regelen enz enz..Ik ben nu officieel klaar voor mijn droom om te gaan reizen en vrijwilligerswerk te doen in het buitenland. Maar om eerlijk te zijn....het mooiste wonder is eigenlijk eind februari ter wereld gekomen. Ik ben oom geworden van een prachtig jonge man. Zusje lief en zwager lief van harte geluk gewenst met het mooiste cadeau wat er is. Geniet ervan en geef hem een extra knuffel van mij. Ik ben super trots op jullie!!

Mijn keus om te gaan reizen en vrijwilligerswerk te gaan doen heb ik afgelopen jaar genomen.

2018 was niet mijn jaar...ik zat niet lekker in mijn vel en was vaak (erg) moe. Onder andere hierdoor kwam ik tot de conclusie dat ik iets totaal anders wou gaan doen met mijn leven. Ik heb de behoefte om iets nuttigs te doen voor een ander iemand en mijzelf. Meer van waarde zijn. Mijzelf opnieuw leren ontdekken, nieuwe culturen leren kennen, nieuwe mensen ontmoeten en vriendschappen op doen, avonturen beleven en reizen. Lekker genieten. Wat bof ik enorm (ik weet hoeveel geluk ik heb en bevoorrecht ik ben) dat ik mij dit kan veroorloven en mensen achter mij heb staan die mij steunen. Bedankt allemaal!

Mijn plan:

In Maart zal ik beginnen met een rondreis door India. Drie weken reizen en dan 1 week vrijwilligerswerk. Dit doe ik allemaal via een reisorganisatie (TravelActive) die weer lokale partners hebben.

In April zal ik na een korte tussenstop in Nederland vakantie gaan vieren op Curacao met mijn ouders, oom en tante en een neef. Dit was al zo gepland!

Eind April zal ik dan naar Nepal gaan voor meer reizen en meer vrijwilligerswerk. Vanuit Nepal zal ik waarschijnlijk verder gaan reizen. Na Nepal is nog niks geboekt. Dus dat wordt nadenken nadenken en nadenken...


Nu de laatste voorbereidingen treffen en koffer pakken enz en dan zaterdag naar Amsterdam! Blijft toch de mooiste stad!!???

Reacties

Reacties

Laura

Geweldig dat je dit gaat doen. Geniet ervan en we reizen zo op afstand mee. En via de babyspam app krijg je genoeg mee van hier ?

Yvon Joor

Lieve Ronald,
Wij wensen je geweldige belevenissen toe! We zullen je volgen! Dikke kus en knuffel.
Eric en Yvon

Dick en Trudy

Wat geweldig dat je dit doet! We wensen je een mooi jaar met mooie belevenissen.

Claudia en André

Lieve Ronald,
We wensen je een hele mooie tijd, genieten en ook nuttig bezig zijn, moet toch een goed gevoel geven! Wij volgen je en zien je straks op Curaçao !!
Liefs, André en Claudia

Esther Claassen

Een hele mooie tijd en geniet.
Liefs Esther

Gijs

Mooie tijd gewenst Ronald!
Groet,
Gijs

oma Ris

Ik vind het super van je wat je allemaal gaat doen Van harte gefeliciteerd met je neefje een oomzegger Leuk hoor Ik wens je een heel goede reis en heel veel geluk Ik wil je volgen via de computer Je verslag van jaren terug heb ik ook nog steeds Pas goed op je zelf en kom graag weer gezond terug. Liefs oma

Danielle

Lieve Ronald,
Geniet van al het moois dat op je pad gaat komen! Wij wensen je een mooie tijd!

Liefs Danielle, Jasper, Milou en Stijn

rob janknegt

Heel goed plan, super dat je je droom volgt. We reizen de eerste 200 km met je mee!

liefs

Fiona

We (ik en alle kindjes en verzorgers van de kring) gaan je missen!!! Maar ook volgen. Een hele goede, fijne en veilige tijd! X

Hans

Ouwe collega, ik wens je veel succes toe.
Het is een hele uitdaging maar je weet waar je aan gaat beginnen.
De relaties van ons beide zullen je erg missen.
Héél veel succes.

Rieneke Zwart

Goede reis Ronald. We volgen je op de voet. ???

Merlijn

Ik wens je een fantastische reis! Groot gelijk dat je je droom achterna gaat. Heb het goed!!
Liefs Merlijn

Christiana Pettersson

Een heel goede reis. Geniet en wees voorzichtig!

RonG

Ronald, enorm veel plezier, geluk, wijsheid en volg die droom!
We zien ons snel in eigen land voor een heerlijke pint en dan horen we graag je reisverhalen!!

Piet J.

Ik wens je een hele mooie tijd toe. Geniet ervan.

Irene ( mama)

Lieve Ronald, ik wens je een fantastische tijd toe en ga je droom achterna. We hebben er veel over gesproken en je weet dat we helemaal achter je staan.
Doe voorzichtig en geniet van alle andere culturen, daar leer je ook weer van,
Dikke knuffel xx

Linda en Alex (en kids)

Lieve Ronald,
We wensen je heel veel plezier op je reis! We blijven je volgen en kijken uit naar alle avonturen die je gaat beleven. Geniet er van!

Groetjes van ons allen

Ans en Rex

Lieve Ronald,
Via messenger had ik je al een berichtje gestuurd. Ook nu nog via dit medium!
Een fantastisch plan niet alleen je dromen dromen, maar ze proberen waar te maken en in te vullen! Heel veel plezier, succes en mooie ontmoetingen gewenst! We reizen mee en zullen je volgen op gepaste afstand! Liefs en dikke kus xx

Rita

Hoi Ronald, veel plezier en geluk gewenst, héél knap dat je deze grote stap hebt gezet! Je kunt alleen maar spijt hebben van alles wat je niét doet en jij gaat het wél doen! Geweldig! Geniet van alles wat er op je levenspad komt. Hartelijke groet, Rita van Dijk

Hans en Olga

Lieve Ronald,
Wij vinden het heel mooi en dapper dat je dit allemaal gaat doen. Wij zijn trots op zo'n neef. Wij wensen je een hele goede tijd.
Liefs Hans, Olga en Xenia

Jan en Ingrid

Lieve Ronald
Wij wensen je een fantastische tijd toe tijdens het reizen met veel mooie ontmoetingen, nieuwe vriendschappen en vooral veel inspiratie .
Liefs, Jan en Ingrid

Bert en Hilda

Lieve Ronald,
Wij wensen je een hele mooie tijd toe! Gunnen je veel te genieten en veel mensen te ontmoeten die je kunnen inspireren. Wees maar trots op jezelf dat je dit kunt ondernemen. Alvast veel succes met je vrijwilligersweken, we zullen je wel een beetje missen maar gaan je volgen...
groetjes, Bert en Hilda

Annie van der Heijden

Ha Ronald. ...wat heb je al veel gezien en ondernomen. Geweldig dat je dit allemaal kunt doen. Maar de wandeling was ik heel verbaast over.....Dus je kunt volgend jaar makkelijk de Kennedymars lopen ....Dat is gemakkelijker dan wat je nu hebt gedaan....ha... ha.
We wensen je nog heel veel reisplezier en alle goeds.

Rob Janknegt

Lieve Ronald,

Wat een leuk verslag van een schitterende reis! Elke dag weer totaal andere ervaringen. Geniet ervan!

Groetjes,

Papa

Mama

Lieve Ronald, ik heb genoten en moeten lachen om je laatste verslag. Jij op een kameel ?geweldig!

Jans Ris-de Jong (oma)

Hallo Ronald, Dank voor je mooie verslagen! Wat geweldig genieten is dit. Ik print ze uit en de verslagen gaan achter het verslag van jaren terug. Prachtige foto's zitten er bij. Ik wens je een werkzame week met de vrijwilligers. Hel veel plezier en kom gezond weer terug Liefs oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active